Guinguette Camping Les Vergnes

 

200726 - Auzances - Creuse


Na een voorspoedige reis en een warm onthaal bij Christine met haar 2 hondjes en haar Frédéric met de witte speekselrestjes in zijn mondhoeken adviseerde zij voor die verlaten zondagavond een diner aan au Camping Les Vergnes, een guinguette aan de oever van een van de honderden étangs daar in de Creuse en très bon. Onder de tent naast de plas namen we 2 faux filéts en 2 hamburgères met veul sauces, en wijn, bier en water. Die filéts, dat ging, maar de hamburgères hebben L. een week krampen en meer gekost. Ik op mijn beurt heb die van Ph. opgegeten en overleefd. Hij ging er bij haar echt niet in en ik moet zeggen, ik had er ook moeite mee. Vet, van een niet te schatten kwaliteit en bijna rauw. Pazoep, ik heb hoegenaamd niks tegen rauw vlees, een goeie steak Américain staat bovenaan mijn favorietenlijstje maar de die daar daar was iets mee. Of was 't iets anders misschien, Covid of zo??

No comments:

Post a Comment

reactinos or comments